مملیه کوچولو

خوشگل پسر راما و اشکان

مملیه کوچولو

خوشگل پسر راما و اشکان

من اشکانم

سلام 

اینقدر گفتین آقا اشکان آقا اشکان خواستم بیام خودم معرفی کنم

اسمم اشکانه  یک جورایی برادر رومینا و راما هستم

دو سال از اونا بزرگترم یعنی بیست و دو سالمه و دانشجوی رشته ی معماری هستم

مثل راما شلوغ و شیطون نیستم سکوت خیلی دوست دارم

هم سکوت و هم ارامش و هم تنهایی یک جورایی به رومینا رفتم

خوشحالم که باهاتون آشنا شدم و کنارتون هستم با نظر راما جان این وبلاگ زدیم تا از محمد گل بنویسیم (رومینا جان منو با راما یکی نکن من میگم محمد نه مملی منم خودم محمد بیشتر ترجیح میدم تا مملی)

به رها و زن داداشمم تبریک میگم امیدوارم که بچشون سالم به دنیا بیاد

به رومینا هم تبریک میگم امیدوارم عمه شدن براش خیلی لذت داشته باشه

منم که یک جورایی عمو میشم و اگه قبول داشته باشن بزارن بچه بهم بگه عمو اشکان

ولی اصلا با بچه موافق نیستم

اصلا از بچه خوشم نمیاد فکر میکنم یک جور عذاب الهی که فقط دست و پای آدم تنگ میکنه و پیرش میکنه ولی خوب همه این نظر ندارن رومینا هم الان میکشه منو با این حرفم چون اون عاشق بچه هاست ولی من نه اصلا میانه ی خوبی باهاشون ندارم و اگرم بچه ای بیاد کنارم چندشم میشه و  یک جوری دکش میکنم ولی وقتی ببینم بچه خیلی گیره رومینا رو صدا میکنم ببرتش و اگر ببینم هیچ کدوم نمیشه محکم پرتش میکنم اون ور که صدای گریش به هفت آسمون برسه که همیشه سر این موضوع با رومینا توی دعوا هستم اون قربون صدقه بچه ها میشه من دعواشون میکنم اون بچه ها رو هی بغل میکنه من پرتشون میکنم

اون هی میگه بچه یک نعمت بزرگیه ولی من میگم عذاب الهی برای همین بیشتر تو خونه با هم در حال جنگ و دعوا هستیم

خدا بخیر کنه با این بچه ای که میخواد بیاد  دیگه همش باید صدای گریه های مزاحمش گوش بدیم و سر سام بگیریم

ولی رومینا میگه خوبه خونه با وجودش لذت بخش میشه ولی من میگم غیر قابل تحمل میشه

به هر حال

من اینم اشکان 

امیدوارم بتونیم برای هم دوستای خوبی باشیم

نظرات 5 + ارسال نظر
سید محمد پنج‌شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:32 ب.ظ http://Sazedel.Com

سلام
عالی بود

ok

منم از آشناییتون خوشبختم

رومینا جمعه 16 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 03:22 ب.ظ http://black-love.blogsky.com/

اول سلام
دوم اینکه خیلی اعتماد به نفس توپی داری
حالا که میخواست تورو بشناسه؟؟؟؟
آدم کم بود که با تو آشنا بشن ؟؟؟؟؟؟
خیلی عتیقه هستی که بشناسیمت
بعدشم فقط کافیه که تو هم مثل راما بگی مملی
من میدونم با تو
فهمیدی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

بعدشم وقتی این بچه میاد با خودش خوبی میاره نه عذاب
دفعه ی اخرت باشه که برای ورود محمدم این طوری حرف میزنی

داداش سید ؟؟؟؟
از شما بعیده
اخه چیه این ادم بی احساس و سنگ دل عالیه ؟؟
واقعا که
اصا همتون بدجنس شدین
این از تو آقا اشکان
اون از راما
اینم از آقا سید
دست شما درد نکنه
خیلی ممنون

سلام رومینا حالا چرا اینقدر عصبی جوش نزن چشم من مثل راما به محمدتون نمیگم مملی میگم آقا محمد خوب شد ؟

خوب بچه ها گفتن میخوایم با اشکان آشنا بشیم منم این آپ زدم
بعدشم اصلا کی تورو دعوت کرد بیای ؟
بدون دعوت میای بعد پر رو بازی هم در میاری اصلا منو راما هر کار دلمون بخواد میکنیم تو چه کار داری ؟
مثل شما که بر میداری برای بقیه آپ میکنی و نمگی کی هست و چرا براش اپ کردی به هر حال از این به بعد فضولی موقوف
حالا شما فهمیدی ؟

http://mehdiasemoni64.blogfa.com/ پنج‌شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 10:19 ب.ظ http://mehdiasemoni64.blogfa.com/

سلام خوبی وبلاگ زیبایی داری مطالبت جالب بود راستی میشه به وبلاگ من هم بیایی و نظری هم بدی و منو با نام ستاره تنهایی لینک کنی ممنون من هم شما را لینک میکنم راستی من مهدی از بندر انزلی 24 ساله شما هم میشه خودتون را معرفی کیند ؟
http://mehdiasemoni64.blogfa.com/

محمد شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 06:47 ب.ظ http://delle.blogsky.

سلام
سلام داداش چه خبرا
چرا مارو تحویل نمی گیری ها ؟
از ابجی رومینا چه خبر خیلی وقته ازش خبری ندارم خوشحال میشم مارو از احوالاتشون با خبر کنی
به امید دیدار

برادر حامد شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 02:17 ب.ظ http://koole.blogfa.com

سلام
من از بچه ها بدم نمیاد
ولی اگه اعصابمو به هم بریزن ( مثل دخترخالم )
کار تورو میکنم
یعنی پرتش میکنم
حالا نه با این شدت
ولی خب ...
ولی درکل با بچه موافقم شدید
دوست شما
برادر حامد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد