مملیه کوچولو

خوشگل پسر راما و اشکان

مملیه کوچولو

خوشگل پسر راما و اشکان

راما و اشکان

سلام سلام

خوبین؟

خوش اومدین

اینجا فقط مال مملی منه مملی عمو راما و عمو اشکان

فقط منو اشکان مینویسیم

رومینا خانوم بزار اگه من روت کم نکردم

وبلاگم از تو و دوستات خوشگل تر میکنم

دختره ی لوس

فکر میکنی چه وبلاگی داره

قراضه

خراب

آشغال

اه اه اه

فقط حال میده دوستان به ما برسن و شما ...

اون موقع قند تو دل من آب میشه و تو مثل کوچولو ها گریه میکنی

پرو

راستی من که دوست نداشتم ولی مجبور شدم لینکت کنم

تو هم باید منو لینک کنی چون اون موقع کلامون میره تو کلاهه هم

فهمیدی؟

پر رو

راستی خوش اومدین دوستای گلم


نظرات 4 + ارسال نظر
مهدی جمعه 9 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 05:10 ب.ظ http://2meh.blogsky.com

wow!
چه اکتیو
ایول
این رو میگن آغاز وبلاگ نویسی

ممنون
ای ول

داش سامان جمعه 9 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 05:51 ب.ظ http://damu.mihanblog.com

سلام رفیق
وبت رو دیدم بدک نیست باید بیشتر بهش برسی بیخیال
با تبادل لینگ موافقی
اگه قابل میدونی منو به اسم
قدرتمند ترین سایت دانلود موزیک ایرانیان
لینگ کن بعد بیا سریع بهم خبر بده تا با چه اسمی لینگت کنم

سلام
باشه

رومینا جمعه 9 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 10:24 ب.ظ http://black-love.blogsky.com/

راما یعنی فقط دستم بهت برسه
یک بلایی سرت میارم
یک بلایی سرت میارم که نفهمی

پر رو
حالا میخوای رو وبلاگ من بزنی
جرئت داری برو جلو

اصلا دیگه نه تورو دوست دارم نه اشکان
وبلاگ خودت قراضه و خرابه
داداشیه بد

ای جان قربون تو خواهر گلم برم جوش نزن فشارت میوفته پایین
ما مخلصه شما هم هستیم

محمد شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 03:44 ق.ظ

سلام ببینم اینجا میدون جنگ خانوادگیه ؟
خدایا چی بگم از دست این ادمای این روزگار
ولی خدای جالب میشه دوست دارم ببینم کی کم میاره تو یا ابجیت
هر کی کم بیاره فکر کنم قیافش جالب میشه مگه نه
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
نتیجه مسابقه تا این لحظه
باخت صد در صد راما و اشکان
♀-↨↓◄‼☼↑↨↓→↔∟←"%3◘'$⌐↔→V←_U
این بود هنر نمای من
بای
راستی من بازم برمی گردم آخه ناسلامتی من داور این مسابقه (جدال خانوادگی) هستم
می بینمتان
بابای

سلام مشناسیم شمارو آقا محمد؟
آره دعوا شده اونم بدجور من که میدوم رومینا بازنده است

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد