مملیه کوچولو

خوشگل پسر راما و اشکان

مملیه کوچولو

خوشگل پسر راما و اشکان

Child Eyes



سلام


مملی ما هم حالش خوبه خوبه   اتاقش چیدیم و تمام شد

عمو راماش براش بمیره که اینقدر خواستنیه

کو تا سه ماهه دیگه که به دنیا بیاد ولی رومینا میگه صدای قلبش شنیده که مثل ساعت کار میکرده 

بزار به دنیا بیاد همش تو بغل خودمه و گازش میگیرم الهی بگیردم توپولویه منو

دعا کنین مثل عمو راماش خوشگل و مامانی بشه  و اگر نه به درد نمیخوره و تعریفی نیست

مملی خیلی دوست دارم

اشکان هم دوست داره و میبوستت

کو تا وقتی که به دنیا بیای  جیگره من 


Oh, how WONDERFUL is this WORLD :)



نظرات 9 + ارسال نظر
رومینا یکشنبه 11 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 02:13 ب.ظ http://black-love.blogsky.com/

سلام
راما میشه ازت خواهش کنم اسمش درست تلفظ کنی
اسمش محمد نه مملی
مملی خودتی پر رو
دفعه ی اخرت باشه به برادر زادم میگی مملی
مگه نمکیه که بهش میگی
چه توی خونه چه توی وبلاگ و هر جای دیگه اگه یک بار دیگه بشنوم گفتی مملی یک بلایی سرت میارم که نفهمی
اسمش باید درست بگی باید بگی محمد
در ضمن خوبه یک به تو بگی رومی
یا به شما اقا اشکان بگه اشکی؟؟؟؟
پس اسم بچه رو درست تلفظ کنین
محمد

باشه حالا چرا میزنی بچه که زدن نداره دیگه نمیگم مملی
از این به بعد میگم مملی
خوبه؟ اصلا هر چی دوست داشته باشیم صداش میکنیم
مملی مملی مملی مملی مملی مملی
مملی به این قشنگی مگه چشه ؟

سید محمد یکشنبه 11 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 03:36 ب.ظ http://Sazedel.Com

سلام
اول که بهتون تبریک می گم آقایون محترم.
خوشحال شدم دیدم وبلاگ ساختید.
امیدوارم موفق باشید. همونطور که می دونم هستید.
دوم لطفا به حرف آبجی رومینا گوش کنید.
چون این اسم واسه همه ما خیلی عزیزه.
و یه جورایی یه اسم دینی هست.
باهاش شوخی نکنید بچه ها.

نکنه تو دلتون به من می گید سید مملی؟ :-)

محمد ممنونم

سلام و ممنون از لطفتون
ok

رومینا زیادی سخت میگیره مگه مملی چشه؟
نه بابا ما اصلا به شما نمیگیم ممل میگیم سید
باشه سعی میکنیم

[ بدون نام ] دوشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 02:00 ق.ظ

سلام تبریک میگم به هر دوتون موفق باشید
هنوز نیومده بگم

مملی نه محمد اصلا حالا که اینطور شد آقا محمد

راستی راما یه دو سه تا نوشابه هم واسه خودت باز کن اصلا نباید محمد جان شبیهه تو بشه واویلا چی میشه

آروزهای خوب واسه بچه کن موقع بدنیا اومدنشم جولوی بچه نباش که شوکه میشه

گفتم بگم نگی نگفتی

اشکانم ببوس

یادم رفت خودم و معرفی کنم میتونی من و با نام داداش سجاد حامیه رومینا لینک کنی

بازم میام منتظر باش

سلام آقا سجاد خوبین؟
بابا چه همتون گیر دادین به مملیه من
مملی خیلی بهتر و قشنگتره آخه اینم اسمه که خواهر شما انتخاب کرده این همه اسم قشنگ
رامیتن رامبد رادمهر و هزارتا اسم دیگه هم برداشته گذاشته محمد باید یک اسمی انتخاب میکرد که تک باشه محمد خیلی زیاده

حالا این طوریه سجاد خان
شما یک کم اون خواهرت نصیحت کن که پدر منو داره در میاره
راستی ممنون که اومدی

رها دوشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:39 ق.ظ

سلام اقا راما تبریک میگم

امیدوارم این وب چند ساله بشه


و این وب پر از شادی و خوشحالی باشه


براتون ارزوی موفقیت می کنم

سلام رها خانوم چه عجب مشتاقه دیدارتون
خوش میگذره شنیدم سفر بودین سفراتون بی خطر باشه
خوب شد اومدی یک کم این رومینا رو نصیحت کن داره دیوانم میکنه

نوید دوشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 09:38 ب.ظ http://lawbreaker.blogsky.com

سلام راما جان ، اشکان جان که البته با اشکان امیدوارم اشنا بشم . می بینم که وبلاگ زدین و اینجا مخصوص داداش مملی هست ( ببخشید رومینا ، محمد :D) خلاصه خوشحال شدم لینکتون رو دیدم. راستی یک قول باید بدین که این جیگرمون به دنیا اومد یک عکس خوشگل ازش بزارین ، باشه ؟ خیلی مشتاقم ببینمش انشالا که همیشه دنیا همینجوری دوسش داشته باشین .
خلاصه همین دیگه ، فعلا خدافظ من از این به بعد همیشه سر میزنم اینجا ، لینکتون رو هم گذاشتم .
فعلا خدافظ

سلام آقا نوید گل خوبی نوید خان؟
اره با اشکانم اشنا میشی البته اون همیشه ساکته مثل منو رومینا پر حرف نیست مخصوصا مثل رومینا !!!!
نه بابا هر طور راحتی صداش کن مملی قشنگتره رومینا رو بی خیال
اون همیشه به من گیر میده
حتما تو دعا کن این گوگولی زود به دنیا بیاد خودم تمام وبلاگم از عکسش پر میکنم البته اگه بازرومینا خانوم ضد حال نزنن
آفرین همش توی وبلاگ من بیا رومینا رو بی خیال شو
مرسی

رها سه‌شنبه 13 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:02 ب.ظ

سلام

امیدوارم حالتون خوب باشه و دلتون پر از شادی

فرا رسیدن روز نیمه شعبان رو تبریک عرض میکنم

امیدوارم روزای خوبی داشته باشید

راستی اقا راما شما که قرار بود مواظب رومینا باشید

یادتون رفته من رومینا رو دوست دارم هر چی میگه به خاطر اینکه دادشش رو دوست داره

مولای من ! هر بار معنی انتظار را از غروب می پرسم با سکوت پشت کوهی پنهان می شود .

و تکرار دوباره ی قدم هایت مرا تا مرز خورشید می کشاند و طراوت نفس هایت واژهای آسمانی صداقت را برایم تکرار می کند . هر بار نامی از تو بر زبان جاری می شود ، شوقی سراسر وجودمان را پر می کند ؛ ای کاش این سعادت را بیابیم تا حضور تو را احساس کنیم . پس مولا جان بیا ! بیا که قلب دنیا در انتظار توست .



سلام رها خانوم خوبین؟
منم تبریک عرض میکنم مرسی رها جان
آره ولی از وقتی که داداش و زتن داداشم اومدن من راحت تر شدم چون اونا خیلی زیاد هوای رومینا رو دارن یعنی دیگه باید بگم اصلا به من اهمیت نمیدم همش رومینا رومینا رومینا
مخصوصا زن داداشم که خودش کشته با رومینا یکسر همش توی بغل رومیناست
هیچ کس منو دوست نداره
دیگه اونا خودشون مواظب رومینا هستن

به هر حال ممنون از لطفتون

حامد چهارشنبه 14 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 09:57 ق.ظ http://koole.blogfa.com

سلام راما جون و همین طور اشکان
خوبین؟
پس بالاخره اسمشو انتخاب کردین
مبارکه
من لینکتون میکنم
با همین اسمتون
منم با همون اسم لینک کنین
تا بعد

سلام حامد خان گل خوبی دادا؟
آره بابا دیدی رومینا چه اسمی انتخاب کر اعصاب مارو ریخت به هم اخه یکی نیست بهش بگه اینم اسمه هر کی رو میبینی اسمش محمده هی میگم میخوام اسم برادرزادم تک باشه ولی اون یک چیزی دیگه میگه
میبینی تروخدا ؟
باشه منم لینکت میکنم

محمد پنج‌شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 03:39 ق.ظ http://delle

سلام راما جان
ببینم درست خوندم بذار یه چیز رو همین الان بگم من این اسم رو خیلی دوست دارم یه جورای عاشقشم نه این که اسم خودمه ها نه ولی بالاخره دوست ندارم این اسم رو این شکلی تلفظ کنی
بعدشم بذار تبریک بگم
ببینم منو هنوز لینک نکردی؟؟؟؟؟
چرا به من سر نمی زنی ؟؟؟؟
ببینم تو مگه داداش من نیستی ؟؟؟؟؟؟؟؟
فکر کنم مارو دیگه فراموش کردی درسته ؟؟؟؟

سلام آقا محمد گل
بابا محمد جان همش تقصیره رومیناست بهش بگو اسمش عوض کنه تا منم دیگه این طوری صداش نکنم
وای شرمنهده ببخشید اصلا هواسم نبود که لینکت کنم الان دادا
نه فراموشت نکردم رومینا نمیزاره بشینم پای نت همش خودش میشینه
به هر حال ببخشید
شرمنده

کمال پنج‌شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:52 ق.ظ http://baroonedeltangi.blogsky.com

به به سلامون علیکوم داش رامای گل
آقا اشکان رو به ما معرفی کن لطفا
چرا زودتر به فکر خودم نرسید به یکی از دوستام که اسمش ممده بگم مملی
از راهنمایی جناب عالی شدیدا متشکرم
ایشالا که خدا صحصح و سالم تحویلتون بده و یه آقا پسر گل براتون باشه
یا حق

سلام آقا کمال خوبی دادا؟
آره معرفی میکنه خودش حتما
آره مملی خیلی قشنگتره و بهتره و جذاب تره اگه رومینا هم حرفی میزنه توجه نکن چرت میگه آره خدا کنه سالم باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد